Thursday, July 23, 2015

Tempahan Kad Kahwin

Heyya! aku tengah cuti sekarang ni. DUA bulan. cuti sebelum masuk degree bulan September ni! :D
lama betul kan. aku decide nak amik course Software Engineering. bukan decide. dah mohon and dapat dah pun. Alhamdulillah. tapi seram jugak aku nak hadap programming banyak-banyak tuu. tawakkal jelah haa. dah pilih pon kan. 
bak kata Zizan, tawakkal innahu dok tera dok tahuu. haa gittewww.

untuk isi masa aku yang sememangnya memang akan terbuang tu, 
aku buat tempahan untuk KAD KAHWIN! yeehhaaaa~

 ini design aje tau. kalau nak yang print out, boleh jugak. design sahaja pon boleh. 
haa mana-mana la senang.
ni contoh kad kahwin yang aku design. 2 hari je design ni haa. 
Edit-edit tu kejap je. nak cari idea tu yang lama. 
aku punya design ni ala ala style wedding card watercolor gituuu. aku tgk ramai matsalleh buat kad kahwin macam ni. nampak lawa la pulak. so aku try la design. hehe

ini contoh aje tau. CONTOH. maknanya kalau tak berkenan aku boleh cuba edit sampai hangpa semua berkenan. okay?
untuk design sahaja, aku amik RM 40 JE. murah kan? tak mahal pon. hihi. 
untuk print out, boleh whatsapp aku nanti.


front view


 yang peta tu aku just amik dekat google sebab tak tau nak lukis peta sape. hihi. 


back view
sebarang pertanyaan boleh contact/whatsapp/email :
Alin - 013 4346197
Email : alinrosdi@gmail.com

2 comments :

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Adam said...

Gambar jam tangan kat bawah tak dpt bukak.