Tuesday, December 10, 2013

Tempahan blog

so sepanjang 3 bulan ni, daripada aku makan tidur makan tidur, baik aku buat tempahan edit blog! so siapa-siapa yang nak suruh aku edit, silakan. jangan mau-malu. heheh ;D
Alin Afina menerima tempahan :
 Header blog
 biasa / animated (gif) 
 Footer
 Full template
 Facebook cover
 Twitter cover
Tshirt design (design sahaja)
 Props untuk perkahwinan (photobooth) boleh klik SINI!
 Kad kahwin boleh klik SINI !
 Cara buat tempahan :
 Tempahan boleh dibuat melalui Facebook, Twitter atau email kat alinrosdi@gmail.com
 Selepas bersetuju dengan tempahan, baru buat pembayaran (pembayaran deposit 50% dikenakan)
 Pembayaran boleh dibuat melalui Bank Simpanan Nasional dan CIMB sahaja. 
 Kalau harga RM 10 kebawah, boleh bayar pakai top up.
 Bayaran adalah FULL PAYMENT.
 Design blog :
 tetapkan tema blog. means, colour apa yang korang nak.
 kalau ada blog yang korang suka, korang boleh bagi link kat saya sebagai contoh jenis blog yang korang nak.
 saya tidak sediakan doodle. so kalau korang nak, kena cari doodle sendiri ye :)
 Senarai harga :
Header biasa - RM 5
Header animated - RM10
Footer - RM 3
Facebook cover- RM 5
Twitter cover- RM 5
Tshirt design - RM 3
Full template - RM 20

--- HARGA BERGANTUNG KEPADA JENIS DESIGN!---
Contoh header animated :

Contoh Twitter cover :

Contoh Facebook cover :

Contoh footer :

Contoh Tshirt design :




*DOODLES : CREDIT TO MR GOOGLE*

No comments :