Sunday, December 8, 2013

jamuan akhir SPM!

habis je paper Arab hari tu, kitorang pun pergi jamuan dekat Nasi Cikgu. pernah dengar? tak pernah dengar sudah -.- hehe
kedai ni famous la jugak kat kelantan. siapa-siapa yang datang melawat kelantan, dorang selalunya makan kat tempat ni. so rugi sape yang tak pernah datang. haha. promote pulak*
kedai makan ni dekat je dengan sekolah aku. jalan kaki je. hoho.
makanan kat sini semuanya makanan kampung. aku suka makanan camni dari makanan western tu. tapi aku suka la jugak western. ahh. ayat macam keling =.='' abaikan.

ambik gambar sikit je. sebab aku takde mood time tu. huhu. gambar aku pun takde. haprak btol. hhaa 


my classmates. they're awesome seriously (y)

belah kiri tu KP sekolah aku :D

my prengg :3 

ni Purple ngan AJ. kami panggil dia Purple sebab dia minat purple. while AJ stands for Ain Jariah.

menu time tuu. ni makanan orang kelantan je :p

from left ; Jihah, Nawal, Simaa

from left ; Farhana, Murshidah, Tasneem, AJ again and Sue.

gambar macam gelap je kan? urm. aku tak edit pon. malas. computer lag. k. that's all. byebye :*