Thursday, November 28, 2013

nak exam balik! >:(

hai people! dah lama gila nak mati tak update blog! banyak dah sarang lelabah kat blog ni. -.-
aku tak update pon sebab SPM. huish.
plus, I stayed hostel. so memang tak sempat ah nak update. huhu
act, aku ada satu paper lagi tak exam. arabics. orang lain semua dah merdeka. aku je yang belum lagi. huhu. sedih k sedih. lepas habis biology hari tu, dah rasa tak ada mood dah nak exam. maklumlahh. straight 3 hari aku kurang tido. paling lama pon 4 jam je tido. 
eyebag aku pon dah makin besar nii. tak suka betul.
so next week, hari selasa exam arab. thennnnnnnnnnnnn. merdekaaaaaaaaa! 
oyeah. seriously can't wait! :D
tapi aku tak tahu lah nak buat apa nanti 3 bulan ni. 
makan tido makan tido je aku rasa =.=
tapi aku rancang nak belajar editing. videography. tengok keadaan lah macam mana.
okay, aku nak cerita pasal exam SPM hari tuuu!
seriously tak puas hati dengan exam ni. you know why? sebab paper bocor!
kalau stakat BM ngan BI tu aku tak kesah la. Ni, subject sains.
fizik, kimia, bio, addmath. 
fuhhhh! memang takleh terima la beb.
nak bunuh orang je rasa sape yang dapat soalan bocor tuuu!
dorang siap hafal jawapan lagiii. dah la addmath. hafal jawapan. gila ke? -.-
ni memang tak adil kat semua orang. termasuk aku. sebab aku tak dapat! kalau aku dapat, baru adil. hehehe. eh pe benda aku merepek nii. arghh! tepuk dahi*
urm. hari tuu, denga cerita nak buat exam balik pasal addmath tu. tapi sekarang dah senyap jee. haih. tolong laa. aku rela exam balik dari naik graph! puihhh. orang yang dapat soalan bocor tu mesti la rela graph naik dari exam balikk. tapi bagi akuu. hell NO. aku nak exam balikkk! =.='
ter-over pula* haha.
 tapi sememangnya tak adil! slalunya yang dapat bocor tu kelas last-last.
aku bukan nak cakap ape lah kann. tapi bila fikir logik, kita yang susah payah usaha pergi tuition lah apelahh, dia yang tak usaha sendiri, dapat jawab macam tu aje. macam taikk jewww -.-
kalau macam tu, baik ah tak payah pergi sekolah kalau setakat nak hafal jawapan . nenek aku pun boleh dapat straight A+ kalau macam ni cara diaa. mudahnya kau berjaya kann? 
mesti nanti banyak competition nak masuk U. kesian la kat kami niii. dah la tak dapat bocor, tak dapat jawab lak tu! -.-
ahh . stop it. malas aku nak cakap pasal benda ni. aku nak makannnnn ! lapa. hahhaa. kbyee :*

3 comments :

iezayusof said...

seriously memang myaktkan hati gilaa bila tahu soalan bocor -,- btw, goodluck comel!

Hidayah Suhailee said...

hello.. :) what the? cian kan? bagi yaya, ya.. thats true.. memang x adil.. orang penat2 belajar siang mlm, tuisyen.. dia senang2 gred.. kalau dia men hentam komo oke sikit. ni siap semua soalan.. hafal pulak tu! woah? totally hate it.

alin afina said...

ieza : tu lahh! sedih kitee :'( hehe thanks! you too.
yaya : yep yep. sangat2 tak adil. haha -.-