Friday, June 14, 2013

SPM dah dekat.

hi people. dah lama tak post. huu. rindu la pulak blog aku nii -.-
dah seminggu jugak lah aku tak on. sebab phone rosak . err. memang sadis gila.
no wechat, no whatsapp. rindu jugak lah kat kawan-kawan aku kat wechat tu. hahahh.
nasib baik ada phone satu lagi. tapi phone tu tak ada internet . brr
so sekarang ni aku nak focus untuk trial ni . 
aku dah janji ngan ayah aku, if I get 11 A this trial, aku nak  samsung S4 :p hahaha.
memang susah sikit ah kan nak score 11 tu. huu. dengan paper 3 semuaa. haih. 
*budak SPM je yang paham situasi ni* =.='
tapi tak pe. yang penting, USAHA! yeah.chaiyok3! :D
 haha. bagi semangat sikit kat diri aku ni*
hihi.
so SPM candidates, GOOD LUCK in your SPM.
Plus, aku ni anak sulung. so I'm the role model in my family. huuu. tanggungjawab besar.
okay, taknak cerita pasal ni pun sebenarnyaa.
nak cerita pasal minggu depan. :3
so next week, aku dipilih oleh cikgu untuk masuk kursus minggu bahasa tuu. aku masuk dalam kategori blog kreatif dan video. 
means, seminggu jugak lah aku tak pergi sekolah nanti. alahaii. dah la ada kelas tambahan.
:'( sangat lah rugii.
aku nak join jugak benda tu sebab dapat sijil kebangsaan. so rugi la kalau aku tak join kan.
sekolah TKC (Tunku Kurshiah College) pon adaaa! wuuu. 
berdebar jugak ah nak jumpa dengan budak bijak-bijak ni.
girls' school  yang sekolah cluster je yang join benda ni. 
alhamdulillah la sekolah aku pun terpilih since sekolah aku kan sekolah perempuan. - MMP- huu.
so, I'll update pasal program tu ASAP!
that's all for todayyy. good bye :*
p/s : I miss my phone so much. -__-''

No comments :