Sunday, March 3, 2013

challenge accepted!

hai semuaa. dah lama tak update.
*ayat wajib aku bila post blog* haha -.-'
semalam aku pegi kem biotech. bestt. sebab ramai fasi yang hensem2. wkwkwk. gatal* -.-'
kem ni bukan sekolah aku je yang sertai. sekolah lain pon datang jugak. tapi program ni buat kat sekolah aku. tau la sekolah aku besar lagi comel lagi menawan kann ;p
tak percaya tgk gambar bawah ni. muahahaha. 

kekeke. ish. riak2! astagfirullahalazim =.='
btw, aku jumpa budak tuition bio aku ngan budak sekolah rendah aku ! :D
agak excited aa time tuu.
dorang from MRSM Pengkalan Chepa and SMK bachok.
program tu start pukul 8 pagi -5 petang. lama gile kann.
first tu, aku ingatkan dengar ceramah jee. tapi nasib baik dia buat aktiviti.
aktiviti dia best. fasi dia pon jenis yang masuk air. so mmg best ah. haha -.-''
aktiviti yang kiorang buat semalam ;
- pemencilan DNA daripada bawang.
- Simulasi DNA berkomputer
- Permainan Dolly the Board Game.
-Permainan Biotech the Board Game.
ACT, aku bukan nak cerita pasal ni je. 
hari ni kan, hari ahad. so aku pegi sekolah. 
well. I'm kelantanese. budak kelantan sekolah hari Ahad. *bagi yang tak tahu =.=*
the tadi, tiba-tiba je deskmate aku, Batrisyia Afni
as know as Bat (cara baca seperti baca bat (kelawar) haha) 
cabar aku supayaaa ;
1) no tweeting
2) no facebooking
3) no TEXTING
4) no blogging
AND KENA BANGUN PUKUL 3 PAGI (untuk study serta qiam) SERTA KEJUTKAN DESKMATE-DESKMATE YANG LAIN SUPAYA BANGUN JUGAK!! 
*dalam masa 3 MINGGU!*
erghh. I was likeee. what thee asdfghjkl is this!
*plus, aku agak pantang dicabar sebenarnyaa. -__-''*
then Bat cakap, kalau aku sahut cabaran dia ni, 
dia akan belanja aku mcflurry and cadburry satu bar.
haha. -.-

DEAR BAT, 
:p

hurm. aku tak tau lah macam mana hidup aku nantii tanpa benda tu semuaa~~ haha. 
lepastu, aku pon cabar dia balik ! muahaha. baru lah adil kann. 
asyik aku je yang kena cabar tak syok ahh. kan kann. xp
then, aku pon suruh dia buat macam yang dia suruh aku buat tuu.
padan muka diaa. bhahahaa x3
lastly, Hanis (deskmate aku sorang lagi) pon kena cabar jugak. 
so kitorang bertiga tak boleh buat perkara-perkara tersebut within 3 weeks.
dem.dem.dem.
so 'cabaran' tu start pukul 9 malam nantii.
this is the last post then. i'll be back on 22 March ! :'3
ACT, cabaran ni bagus jugak lah kan as I'm SPM candidate. haha.
so boleh la aku date ngan buku je dalam masa 3 minggu ni. -.-'
muntah pink aku satgi. heheh. 
okay, that's all. dah nak magrib. bye, salam :)

1 comment :

SLUMBER SAGUN said...

tag awk, jom join, hadiah dye bear besar2 :)

http://budakpendekberblogging.blogspot.com/2013/03/big-bear-by-mr-english-broker-snow.html