Thursday, December 6, 2012

segmen siapa paling jujur

click banner kalau nak join.

apa akan you buat kalau tiba-tiba ada budak kecik tumpahkan kuah kari kat baju paling you sayang : 
Cakap kat budak tu : Adik, akak sebenarnya baik tau. tapi kalau bab tumpahkan kuah kat baju akak, akak bole jadi hulk dalam masa sesaat. *sambil tarik telinga dia* -.-'

pernah tak you terkentut kuat sampai ada orang dengar :
LOL. ape punya soalan ni? muehehe. mesti la penah kan. tapi depan family je. depan orang lain insya-allah tak pernah ._.

pernah tak you korek hidung tiba tiba ada orang perasan :
ERK. pernah kot. KOT lah. aku pon dah lupa. wahahaha. 

bila kali terakhir you menangis ? sertakan bila masanya tu dan sebab apa :
Hari Khamis minggu lepas. masa tu, kawan cerita pasal family dia. complicated wohh ! Parents dia nk bercerai. abg dengan kakak ipar dia pon nak bercerai jugak. sedih gila! nasib tak gila je . wuwuuu T_T

mase kecik kecik , ape budak budak sebaye you selalu ejek you : 
pendek. tapi bukan kecik-kecik je. skang pon ejek lagi. entah bila la aku nak tinggi =.='

berapa berat badan you sekarang :
40 lebih. ZZz.

ape you akan buat kalau you tengah marah gilaa :
masuk bilik, hempas pintu kuat-kuat. pastu nangis, then tido. baru puas. HAHA.

matapelajaran paling k.o masa sekolah :
Science. aku memang sejak azali lagi tak suka science. tapi masuk aliran science jugak bila Form 4 ._.''

adakah you pernah bergaduh masa sekolah dulu sampai bertekak memaki mengherdik musuh you . ceritakan : 
ouh. tak pernah :)

orang pertama you jatuh hati masa sekolah rendah dan mase darjah berapa(tak perlu letak nama) :
masa darjah 3. My BFF pon minat dia. so, aku bagi kat dia jee. xperlu kot nak berebut bagaii. err. tp sedih jugak la T_T HAHA.

you pertama kali couple masa umur berapa :
16. :O

berapa lame you penah kapel dgn seseorang dan tahun bila :
6 bulan. 2012. 

last you putus sebab apa :
sebab dia curang. tapi dia tak mengakuuu ! pastu dia tuduh aku pulak yang curang. taik betol -.-'

adakah you pernah buat your mother menangis dan kenapa :
Pernah :( tak boleh cakap ! aib. haha :p

bila dok sorang sorang , ape mesti you buat :
dengar lagu. membebel sorang-sorang. pastu menyanyi dalam bilik. even aku dah tau suara aku mmg tak best :p

keputusan upsr you :
4A 1B . aku tak pndai pon. B tu science. kan aku cakap aku tak suka science ... GRR

you nak kawen masa umur berapa dan kenapa :
25. sebab aku nak kerja then buat IR dulu :p

you selalu berangan tentang ape :
pasal Zayn Malik. bila la dia nak datang pinang aku? EHH. x3

perkara yang you paling tak suka tapi ia selalu berlaku dalam hidup you :
bila aku chat dengan someone and layan dia baik2, dia cakap aku suka kat dia. mcm hampehh. =.='

perkara paling you suka tapi pernah berlaku sekali je dalam hidup you :
Birthday party -.-'

blogger yang paling you suka dan sebab ape you suka dia :
AYIE ! sebab blog dia lawak nak mati. tak percaya, baca post dia. Plus, dia pandai photoshop. wahahaha :D

sesuatu yang you tak suka bila blogwalking : 
blog yang ada lagu. aku malas nak tekan PAUSE. tahu? -.-'

mase tahun bila you pertama kali buat facebook dan apa yang buat you terasa nak buat facebook :
masa Form 1. aku tak rasa pon nak buat, tapi membe-membe aku yang paksa suruh buat. alahaiii.

you selalu bangun tidur pukul berapa :
kalau skolah, kul 6. tapi kalau cuti, pukul 10 :p

kritikan terhadap blog saya :
blog awak kemas. pastu warna pink. sy suka sy suka ! (buat gaya meimei) hihi :3

that's all. thanks for reading my stupid answer here :p

3 comments :

vendettatraveller said...

ada sponsor baru . follow and like page dia keyh :D

TUTTUTOFFICIALSPACE\\ said...

result upsr sama lah. science pun B gak .

emma michiyo said...

dari CONTEST yang sama untuk upkan follower.. jom dtg rumah sy plak...:)
boleh shopping jugak sini
sy ske segmen jawab2 soalan macam ini anada bagaimana??
http://zonmanis.blogspot.com/2012/12/segmen-siapa-paling-jujur.html