Wednesday, September 26, 2012

DSLR 7D .

Hi people.
how are you doing ?
I'm fine .
17/10 dah exam SMU. doakan aku okay ;(
takot2 . haha .
tak tau ape itu SMU ? mohon google =.='
okay, back to the topic, malam semalam, Isnin petang, aku balik lewat
sebab ada kelas tambahan .
pastu, aku balik ngan kawan ayah aku .
tapi ayah aku ada skali ah*
hoho. 
pastu, aku cakap la kat ayah aku kan yang aku nak pegi kat kedai gambar kejap.
sebab nak ambik gambar yg aku cuci hari tuu .
pastu, aku ngan ayah aku pon pegi la kat kedai tu .
lepas aku bayar je gambar tu, tiba2 je ayah aku tanya taukey tu pasal DSLR.
7D.
Beyond my expectation, ayah aku beli 7D tu hari tu jugakkk.
And i was like ....
.__.
betol ke nii... cam mimpi pon ade .
haha. best sgtt!
sbb aku dah lama dah nak 7D tu .
tapi aku ingat ayah aku main2 je nak beli .
tiba2 je beli betol2. hoho .
terkejut jugak lah kan .
huhu .
Bagi yg tak tau ape itu 7D, ni dia :


Sumber : Mr Google.
BTW, esok aku tak masuk skolah ! yayy ! haha
sebab ada seminar pasal ICT.
30 sekolah terlibat . huh .
tak tau lah aku mcm mana keadaan nanti .
mesti sesak gile -_-'
k lah . aku dah tak tau nak taip apaa. =.='
bye.

2 comments :

eja samad said...

tringin jugak DSLR..tp xde rezeki lg..hehe..btw,gud luck exam :)

Nicky said...

huhuu . thanks awakk ^^