Thursday, April 12, 2012

Tanda-tanda kiamat.



hye , how are youu ?
semalam , ramai yang share psl gempa bumi tu kann .
aku pun terasa gak smlm .
Tgh syok2 duk layan fb , tibe2 je meja goyang .
then rase pening2
*dalam hati : aku ni dah kena rasuk ke?*
haish , teruk2 .
aku engtkan napee .
aku pon teros lari g kat mak akuu
heee , seram kot mase tuuh . huih .
ayah aku pon kuar , then online . tgk berita terkini .
dia pon ckp la ada gempa bumi kat Acheh .
urmm . tu baru kat sini , tak tau la kat sana macam mana , kann .
k , nak share psl kiamat nii ;(
BACA CEPAT !


Untuk Orang Islam !
: JANGAN MALAS ! BACE NI !

Masih ingat andaian kiamat 2012 ?
Tahun ni kan??
JANGAN percaya lagi !!!!!
Sebab Kiamat menurut Agama Islam

... ... ... ... ... ... ... ...

- Kemunculan Imam Mahdi

- Kemunculan Dajjal

- Turunnya Nabi Isa (AS)

- Kemunculan Yakjuj Dan Makjuj

- Terbitnya matahari dari Barat ke Timur

- Pintu pengampunan akan ditutup

- Dab'bat al-Ard akan keluar dari tanah & akan menandai muslim yang sebenar2nya

- Kabus selama 40 Hari akan mematikan semua orang beriman sejati shj mereka tidak perlu mengalami tanda2 kiamat lainnya

- Sebuah kebakaran besar akan menyebabkan kerusakan,

- Pemusnahan Kabah,

- Tulisan dalam Al-Quran akan lenyap,

- Sangkakala akan ditiup pertama kalinya binatang2 & org2 kafir yang tersisa akan mati, semua gunung & bangunan akan runtuh

- Tiupan sangkakala yang kedua kalinya akan membangkitkan semua ciptaan Allah & bertemu di dataran Arafah menuju saat penghakiman mereka.. Dan Matahari akan mendekatkan dirinya ke bumi

Nabi MUHAMMAD SAW telah bersabda:

"Barang siapa yg mengingatkan ini kepada orang lain, akan Ku buatkan tempat di Syurga baginya pada hari penghakiman kelak."
semoga Allah tempatkan kita di kalangan orang2 yang beriman .
amiiin*

Creds : Facebook.

No comments :