Saturday, January 14, 2012

Tamrin.



Hey , how are you ?
hurm .. sudah lame aku x update :)
rindu aku x ? :p
kkkk ~

aku baru je balik dari TAMRIN.
balik je , teros ON :D
hewhew .

huhh ~ penat jugak lah kann ..
Apakah maksud Tamrin ?
Tamrin bermaksud ...
lol . skema habis .
urm . tamrin  ni macam kem lah kn ..
tp Tamrin kali ni khas utk naqibat .
tau x naqibat tu ape ?
hurm . rajin2 kan lah diri anda utk search google , yer ? :)

aku pon tak caye jgk la kan boleh jd naqibat . lol
cam lawak je aku jadi naqibat .
diri sendiri pon x betol ...

Tamrin kali ni , best gila !
yeah , even aku x mandi 2 HARI ..!
*alaa . 2 hari je pon . bukan 2 minggu :p*

mana tak nye , strict gila . sampai tak sempat nak mandi .
Tido pukul 1 , then bangun kul 4.45 .

haihh . bukan aku sorang je lah yang tak mandi . 
orang lain yang pegi pon tak mandi jugakk ! wekkk :p*

sume busukkk ! hahaa . gurau2*

esok dah skolah . hurm . tak sempat nak rehat .
poor me .. :'( 

Minggu ni dah start usrah . huarghh ! mati la akuu .
>.<'
ape aku nak ceramah kat budak2 nih . haiyaa ! :L
xpe . hentam je ape yg terlintas :D
ok lah . gotta go . 
Bye dear :*

p/s : kepada charlie2 akuu :
        Korang mmg best ! :D







1 comment :

emira shafiqa said...

hye , fiqah here . nice blog.sory if menganggu . fiqa dh tinggalkan jejak disini dan telah meng-follow anda. if you don't mind, follow me back yeahh :)