Saturday, January 28, 2012

An annoying guys !


hey . how are you ?
i'm just fine :)

Hari ni Sabtu . ye dakk ? ye la tuu .
hari ni aku tusyen . balik je tusyen , aku ngn membe aku g library jp .
Then , membe aku g la beli mknan kt luar . tinggl lah aku sorang2 kt meja tu .
oh . sedih2*

kt tepi meja aku tu , ade la 7 EKOR mamat yg annoying gak aa kan .
saket hati gila .
nak tau npe ?
baca ni ! >< 

Mase member2 aku duk study (aku duk main lappy :p) ,
dia dgn tidak malunye dia tanye : "nme spe? skolah mne? nk no?"

haih . mmg tak malu lah kan ?
tetibe je tanye soklan bodoh mcm tu .
 Then , kitaorg wt tak tau je kan .
dia pon ckp "pinjam pen blh ak ?"
"kau pehal pen pon tade ? skolah mende ?"
(dlm hati je lah) :p
haha . mane nak berani kan nak jwb mcm tu .
dah la dorang tu besar dri aku .
I mean , dorang form 5 lah KOT .
*sbb aku tgk dia pegang buku Form 5*

lps tu , dah kitaorg bising sgt duk kt situ ,
kiaorg pindah la tempat kan ..

Lepas tu , aku tgk dorang kuar dari library tu .
Pegi solat kot* haha

Fuhhh ~ lega ar kejap kan . sbb tade org ganggu nk 'study' .
haha
*study lah sgt ~*
lepas tu , member aku sorang ni , yang otaknye agak jahat ,
dia ckp kt kitaorg 
"wei , jom kenakan >:D"
aku buat muka blurr lagi . sbb aku tak phm .
tp member aku sorang lagi paham ! haha .
member aku pon , amik sampah  dgn tulis nota "TOLONG BUANG".
then dia buang atas meja mamat 7 org td .
harharhar ! jahat , bukan ? 

*aku tak buat , okay ? so , jangan saman aku ! :p*

10 minit kemudian , dia dtg balik .
aduihh . aku ni .. cm muak gila la kan tgk muka dia :L
dia pon dtg kt meja kitorg .
"eh . awk ke yg buang sampah2 tu ?"
dia tanya aku .
aku pon buat muka blurr . 
aku pon dgn jujurnye cakap yg member aku yg buat .!
bukan akuu ~
hahaha . kesian ~

Then, aku tak dgr ape yg dia ckp ngn member aku tu , sbb mase tu aku tgh pakai headphone .
hihi . ok then , kita skip part tu ye ? sbb aku dah lupa :p

lps tu , kitaorg pegi la solat kjp kt musolla .
Mase naik , dia pon sekat kitaorg kt tangga . 
Lepas tu , dia sekat kaki aku kau tau ?! wth ?
 grr . geram gila . nasib baik tak jatuh . 
kalo tak , malu la beb . ramai org plk tuh .

Aku tgk member aku jeling JELINGAN MAUT kat dia .
aku tak berani ! sbb dorang ramai.
penakot betol lah aku ni* :(

Then , mase nak balik ,
aku nk pegi amik beg kt bwh .
then jumpe dorang lagi !
Arghhh !. sial lah .

Dorang pon gedik2 duk kt situ jgk .
aku pon kuar lah kan sbb menyampah tgk dorang .
then dorang ikot aku .
aku ingatkan member2 aku yg ikot aku .
rupenye mamat2 yg tak guna tu .

They asked me :
"Skolah Maahad ke ?"
aku angguk smbil wat muka blurr .
"Form 4 ke ?"
aku angguk smbil wat muka blurr lagi.
"kenal Balqis?"
aku geleng .

then member aku pon dtg .
Kitaorg pon pegi dri situu ~~

eh . panjang kot aku taip post kali ni ..
haha . huih . xnak taip dah .
bye . lol 

No comments :